000 | 00863nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c17363 _d17363 |
||
003 | OSt | ||
005 | 20181030160504.0 | ||
008 | 181026b xxu||||| |||| 00| 0 tur d | ||
041 | _atur | ||
082 | _a378.242 | ||
082 | _a371.334 | ||
090 | _a378.242 COŞ 2015 | ||
100 |
_aCoşkun, Hüsna İrem _914137 |
||
245 |
_aÜç boyutlu çoklu ortamlarda öğrencilerin öğrenme stilleri, bilişsel yükleri ve akademik başarıları arasındaki ilişki / _c Hüsna İrem Coşkun |
||
246 | _aBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı - Yüksek lisans tezi | ||
260 |
_aAnkara _bHacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü _c2015 |
||
300 |
_axii, 66 ss. _btbl. _c30 cm. |
||
521 | _aLise Kütüphanesi | ||
650 |
_aYükseköğretim _xTez _914089 |
||
650 |
_aEğitim _xBilgisayar destekli eğitim _914095 |
||
942 |
_2ddc _cBK |