Zarf katlama (Record no. 6385)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | nam a22 7a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | OSt |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20171222114844.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 171222b xxu||||| |||| 00| 0 tur d |
020 ## - ISBN | |
International Standard Book Number | 9789755750403 |
041 ## - DİL KODU | |
Metin/Ses parçası dil kodu veya ayrı başlık | tur |
082 ## - DEWEY YER NUMARASI | |
Baskı numarası | 736.982 |
090 ## - LOKAL ATANMIŞ DEWEY YER NUMARASI | |
Sınıflandırma numarası | 736.982 ÇIN 2008 |
100 ## - YAZAR ADI-SOYADI | |
Kişisel ad | Çınaroğlu, Ayla |
9 (RLIN) | 830 |
245 ## - BAŞLIK | |
Başlık | Zarf katlama |
Başlığın kalan kısmı | zarfogami |
Yükümlülük beyanı vb. | Ayla Çınaroğlu |
250 ## - BASIM BİLGİLERİ | |
Sürüm bildirimi | 2. bs. |
260 ## - YAYIN YERİ, YAYINCI, DAĞITIM, VB. | |
Yayın yeri, dağıtım vb. | İstanbul |
Yayıncının, distribütörün vs. adı | Uçanbalık Yayınları |
Yayınlanma, dağıtım vb. tarihi | 2008 |
300 ## - FİZİKSEL NİTELEME | |
Kapsam | 24 s. |
Diğer fiziksel ayrıntılar | rnk. res. |
Boyutlar | 24 cm. |
521 ## - TARGET AUDIENCE NOTE | |
Target audience note | İlkokul Kütüphanesi |
650 ## - KONU EK GİRİŞİ | |
Konusal dönem veya coğrafi ad giriş öğesi | Origami |
9 (RLIN) | 3122 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Book |
Çekilme durumu | Kaybolma durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya Raf Şeması | Hasar durumu | Ödünç alma için değil | Daimi konum | Mevcut konum | Edinilen tarih | Total Checkouts | Yer numarası | Barkod | Son görülme tarihi | En son kontrol tarihi | Price effective from | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | İlköğretim Kütüphanesi | İlköğretim Kütüphanesi | 22/12/2017 | 1 | 736.982 | 10004058 | 06/10/2023 | 28/09/2023 | 22/12/2017 | Book |