New opportunities education for life : (Record no. 15094)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00596nam a22002057a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | OSt |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20180522095859.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 180502b xxu||||| |||| 00| 0 tur d |
020 ## - ISBN | |
International Standard Book Number | 0582854148 |
041 ## - DİL KODU | |
Metin/Ses parçası dil kodu veya ayrı başlık | eng |
082 ## - DEWEY YER NUMARASI | |
Sınıflandırma numarası | 425 |
090 ## - LOKAL ATANMIŞ DEWEY YER NUMARASI | |
Sınıflandırma numarası | 425 SHA 2006 |
100 ## - YAZAR ADI-SOYADI | |
Kişisel ad | Sharman, Elizabeth |
9 (RLIN) | 12482 |
245 ## - BAŞLIK | |
Başlık | New opportunities education for life : |
Başlığın kalan kısmı | intermediate language powerbook / |
Yükümlülük beyanı vb. | Elizabeth Sharman.. [et. all] |
260 ## - YAYIN YERİ, YAYINCI, DAĞITIM, VB. | |
Yayın yeri, dağıtım vb. | Italy |
Yayıncının, distribütörün vs. adı | Longman |
Yayınlanma, dağıtım vb. tarihi | 2006 |
300 ## - FİZİKSEL NİTELEME | |
Kapsam | 124 s. |
Diğer fiziksel ayrıntılar | res., tbl. |
Boyutlar | 30 cm. |
521 ## - TARGET AUDIENCE NOTE | |
Target audience note | Lise Kütüphanesi |
650 ## - KONU EK GİRİŞİ | |
Konusal dönem veya coğrafi ad giriş öğesi | İngiliz dili |
Genel alt bölüm | Gramer |
9 (RLIN) | 10904 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Book |
Çekilme durumu | Kaybolma durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya Raf Şeması | Hasar durumu | Ödünç alma için değil | Daimi konum | Mevcut konum | Edinilen tarih | Total Checkouts | Yer numarası | Barkod | Son görülme tarihi | Price effective from | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | Lise Kütüphanesi | Lise Kütüphanesi | 22/05/2018 | 425 | 0004544 | 22/05/2018 | 22/05/2018 | Book |