Üç boyutlu çoklu ortamlarda öğrencilerin öğrenme stilleri, bilişsel yükleri ve akademik başarıları arasındaki ilişki /
Coşkun, Hüsna İrem
Üç boyutlu çoklu ortamlarda öğrencilerin öğrenme stilleri, bilişsel yükleri ve akademik başarıları arasındaki ilişki / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı - Yüksek lisans tezi Hüsna İrem Coşkun - Ankara Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2015 - xii, 66 ss. tbl. 30 cm.
Lise Kütüphanesi
Yükseköğretim--Tez
Eğitim--Bilgisayar destekli eğitim
378.242 371.334
Üç boyutlu çoklu ortamlarda öğrencilerin öğrenme stilleri, bilişsel yükleri ve akademik başarıları arasındaki ilişki / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı - Yüksek lisans tezi Hüsna İrem Coşkun - Ankara Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü 2015 - xii, 66 ss. tbl. 30 cm.
Lise Kütüphanesi
Yükseköğretim--Tez
Eğitim--Bilgisayar destekli eğitim
378.242 371.334